Beauty routine



       


Εγώ και η επιδερμίδα μου!! Μια...εεε...πώς να το θέσω κόσμια...ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ σχέση!!

Οοοόχι δεν είμαι καθόλου υπερβολική...ΠΡΟΣΕΞΤΕ με λιγάκι: ευαίσθητη και πολύ λεπτή επιδερμίδα, εύκολη στο κοκκίνισμα και τα σημάδια, αλλά και με λιπαρές περιοχές με ακμή - κυστική, όχι απλά πράγματα μιλάμε για τεράστιες καντήλες εδώ πέρα....! Αποτέλεσμα: οι ήπιες θεραπείες δεν ξεκουνούσαν τη σπυράκλα με τίποτα, οι επιθετικές από την άλλη κατέστρεφαν τις καθαρές αλλά ευαίσθητες περιοχές του προσώπου...φοβερό;;

Έτσι από την εφηβεία ξεκίνησε ένας μαραθώνιος προσπαθειών να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα...αντιβιώσεις σε καθημερινή βάση, θεραπείες με οξέα που καίνε τα εξωτερικά στρώματα του δέρματος ( δοκιμάστε να κυκλοφορήσετε μετά τη θεραπεία στο δρόμο, εμπειρία! ), καυστικές κρέμες που καταστρέφουν ΟΛΑ τα υπόλοιπα εκτός από το σπυράκι! Και το χειρότερο..λίγο καιρό μετά το τέλος της θεραπείας τα προβλήματα να επανέρχονται δριμύτερα...Και ούτε λόγος για ενυδατική κρέμα...

Μέχρι που πριν από τέσσερα περίπου χρόνια άλλαξα για πολλοστή φορά δερματολόγο...Η κ.Αρώνη άκουσε προσεκτικά την ιστορία μου και μου είπε απλά...: "κόψε τα γαλακτοκομικά, πάρε βιταμίνη Ε και σε λίγο καιρό τα ξαναλέμε". ΣΟΚ;; Καλά με κοροϊδεύει;;; Παίζει με τον πόνο;;; Κι όμως μετά από μια πρόσκαιρη έξαρση όλα βελτιώθηκαν...! Μετά μόνη μου σιγά σιγά άρχισα να δοκιμάζω προϊόντα και να κρατάω ότι ανακουφίζει την ταλαιπωρημένη μου επιδερμίδα...Έτσι κατέληξα στα εξής:

Καταρχήν είπα ΟΧΙ στα σαπούνια και το νερό της βρύσης..ναι ναι στο νερό βρύσης! Αντ´αυτών χρησιμοποιώ το νερό καθαρισμού της Bioderma για το ντεμακιγιάζ και στη συνέχεια το ιαματικό νερό της Avene για επιπλέον καθαρισμό και τόνωση. Μετά ακολουθεί η ενυδατική vital ice cream της Kenzoki - υπέροχο προϊόν με τέλεια μυρωδιά - και αν είναι πρωί, επιπλέον η idealia BB cream της Vichy για ομοιόμορφο τόνο και αντηλιακή προστασία. Α! και για τα μάτια μια θρεπτική κρεμούλα με αβοκάντο της Kiehls και είμαι έτοιμη!

Έτσι η επιδερμίδα μου έχει βελτιωθεί αισθητά...κι αν κανένα σπυράκι αποφασίσει να ξεμυτίσει;; Το μαγικό μπουκαλάκι που έχω πρώτο στη ζωγραφιά θα δώσει τη λύση...περιέχει κηραλοιφή!! Απόλυτα φυσικό προϊόν από κερί μέλισσας που μου έφερε η μαμά μου από μαγαζάκι με βιολογικά καλλυντικά. Καταπραΰνει και επουλώνει χωρίς να καταστρέφει τους ιστούς του δέρματος.

Εσείς έχετε κάποια καθημερινή ρουτίνα περιποίησης; Α! Και τώρα που το σκέφτομαι ...μου λείπει ένας ορός βελτίωσης...οπότε είμαι ανοιχτή σε προτάσεις!!!

Φιλιά!

y ❤️

Comments