New era....❤️


Και κάπως έτσι πέρασε ένας χρόνος....


Όταν ξεκίνησα να γράφω δειλά δειλά πέρσι δεν το είχα φανταστεί...δεν είχα σκεφτεί ούτε τι θα ετοιμάζω ούτε υπήρχε κάποιο πλάνο για τη σειρά των posts και φυσικά καθόλου διασυνδέσεις και γνωριμίες στο χώρο των bloggers και των social media. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

 Όντας παιδί, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα είχα μαζί μου σημειωματάρια. Μικρά HELLO KITTY μπλοκάκια αρχικά, αργότερα ημερολόγια με λουκετάκι και στη συνέχεια μεγαλώνοντας moleskin και teNeues. Έγραφα...έγραφα...για το πώς ήταν η μέρα μου, σκέψεις, τραγούδια, ποιήματα, σχέδια για το μέλλον, παρατηρήσεις από τη φύση ...και μαζί με όλα αυτά ήταν και τα έντυπα!!! Διάβαζα ΤΑ ΠΑΝΤΑ - τα βιβλία και τα περιοδικά βρίσκονταν σε αφθονία στο σπίτι μου - ας είναι καλά οι γονείς! Κι ο μεγάλος έρωτας;; Τα περιοδικά! Λάτρευα το miss Seventeen και το National Geographic, ξεκοκάλιζα τα κόμιξ ........και κάπως έτσι....... μεγάλωσα. Η περιέργεια για τη λειτουργία του κόσμου γύρω μου με οδήγησε στις φυσικές επιστήμες και, η προδιαγεγραμμένη πορεία  του πτυχιούχου φυσικών επιστημών - κι όχι μόνο - στην Ελλάδα, στη διδασκαλία. 


Η μικρή όμως με τα σημειωματάρια εξακολουθούσε να υπάρχει μέσα μου και να στριφογυρίζει με δυσφορία που την κρατούσα εγκλωβισμένη...κάπως δεν έπρεπε κι αυτή να εκφραστεί;; Αφού λοιπόν δε μπορούσα να την καταπιέζω άλλο (!) ........έφτιαξα το yohanna. Το yohanna το έχω δημιουργήσει από το 2010. Αλλά δεν τολμούσα να το δημοσιοποιήσω - οι γνωστές φοβίες που μας κρατάνε μακριά από τη ζωή και τις χαρές της! (ποια είμαι εγώ για να γράφω)(θα με κράξουν)(δεν έχω ιδέα από φωτογραφία)(δεν έχω σπουδές ή προϋπηρεσία σε οτιδήποτε καλλιτεχνικό)(κ.λ.π. τέτοια). 


Κι ένα Αυγουστιάτικο πρωινό... απλά το αποφάσισα! Άρχισα να γράφω...και να ζωγραφίζω...και να φωτογραφίζω...ξαφνικά πεταγόμουν από το κρεβάτι χωρίς δυσφορία γιατί είχα να ετοιμάσω το post!! Έχετε ακούσει που λένε ότι όταν βρίσκεις το σωστό μονοπάτι τότε όλα παραμερίζουν για να το περπατήσεις;;! Έτσι άρχισα να αισθάνομαι σιγά σιγά... Μπόρεσα και αγόρασα μια DSLR κι άρχισα να πειραματίζομαι με τη φωτογραφία, τα σχόλια ήταν εντελώς ενθαρρυντικά ενώ ................................................προέκυψαν και σπουδές πάνω σε κάτι εντελώς καλλιτεχνικό - το μεγάλο μου όνειρο


Ως εκ τούτου ξεκινάω το Σεπτέμβρη το Msc μου πάνω σε Fashion Design and Management στο Πανεπιστήμιο Marconi της Ρώμης - φυσικά εξ αποστάσεως λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Το σύμπαν σχεδόν... συνωμότησε αυτή τη φορά (για να μάθω να βρίζω τον Coehlo!!) και οι συνθήκες ευνόησαν ώστε να μπορέσω να το πραγματοποιήσω...είμαι βέβαια λίγο αγχωμένη αλλά ελπίζω ότι με σωστό προγραμματισμό και λίγη κατανόηση από τον άνθρωπό μου - ο οποίος με υποστηρίζει από την αρχή σε όλα αυτά - θα τα καταφέρω ...


Περισσότερο όμως θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που με αγκαλιάσατε με αγάπη σε αυτή μου την προσπάθεια και με διαβάζετε ένα χρόνο τώρα...τους φίλους μου και τους δικούς μου ανθρώπους αλλά και κάποιους από εσάς - bloggers ή μη - που δε γνωριζόμαστε προσωπικά όμως νιώθω σα να είμαστε ήδη φίλοι!


Χρόνια πολλά και καλά λοιπόν από τη yohanna....


Καλό φθινόπωρο!


Πολλά πολλά φιλιά


y ❤️


υ.γ. :

το σημειωματάριο στη φωτο το είχα αγοράσει πριν πολλά χρόνια με την κρυφή  ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα μου χρησιμεύσει....;)





Comments

  1. Συγχαρητήρια!!!!!!! go Yohanna go........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστωωωωώ!
      Φιλιά
      y ❤️

      Delete
  2. Μετά από κάποια χρόνια λοιπόν ξανά στα "θρανία" . Καλή αρχή και καλή πρόοδο.
    ΥΓ: Θέλεις να γινεις η προσωπική μουστυλίστρια; Μετα θα μένει να βρω μόνο κάποιον χορηγό για τα ψώνια.
    ΕΥΓΕΝΙΑ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μετά από πολλά χρόνια όμως...;) Ευχαριστώ πολύ μικρή μου! Εννοείται πως θα γίνω...αφού ψάξουμε μαζί για χορηγούς!!!
      Φιλιά!
      y ❤️

      Delete
  3. Καλή πρόοδο κοριτσάκι αν και δεν έχω καμία αμφιβολία για εσένα. Διαπρέπεις με ότι καταπιαστείς!!!!
    ΥΓ: χρόνια πολλά,ανυπομονώ για νεότερα
    Λίτη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Λιτού μου - να ξέρεις ότι στα σημειωματάρια έχω καταγράψει όλες τα τρελά που κάναμε μικρές....μμμ μήπως να τα εξαφάνιζα καλύτερα;!
      Πολλά φιλιά!
      y ❤️

      Delete
  4. Καλη επιτυχία και πολλα συγχαρητηρια!:-:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ παιδί μου για τα καλά σου λόγια και την υποστήριξη από την αρχή...
      Φιλιά!
      y ❤️

      Delete
  5. κατάθλιψη με έπιασε...
    http://catswalldrobe.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. Κι ο λόγος της κατάθλιψης;

    ReplyDelete

Post a Comment