What do you want for Christmas??

        


Να ανοίξουμε το φακελάκι με τη λίστα των δώρων, τι λέτε;;

        



Τρία δώρα!!! Ένα για κάθε μάγο.....! Ε, αφού ονειρεύομαι ας το ευχαριστηθώ τουλάχιστον!!!!



Λοιπόν το πρώτο που θα ήθελα αφορά μια επιθυμία από τα...παλιά! Όταν επισκέφθηκα το Παρίσι το 2010....Ήταν αργά, μετά από μια όμορφη βραδιά σε ένα παραδοσιακό μπιστρό που βρέθηκα μπροστά στη βιτρίνα του Upla . Μια ΥΠΕΡΟΧΗ  βιτρίνα γεμάτη με τσάντες σε όλα τα χρώματα και από διαφορετικά υλικά αλλά με ένα κοινό στοιχείο: το σχήμα της σχολικής σάκας! Αφού ξεκόλλησα το πρόσωπό μου από τη βιτρίνα με χίλια ζόρια έφυγα με τη σκέψη ότι πριν φύγω την άλλη μέρα πρέπει οπωσδήποτε να περάσω από εκεί. Λίγο όμως τα παριζιάνικα καφέ, λίγο η επίσκεψη στο μουσείο Orsay....τελικά δεν πρόλαβα....! Οπότε από τότε έχω στο μυαλό μου τη δερμάτινη τσαντούλα στο χρώμα του κονιάκ....



Το δεύτερο δεν είναι αντικείμενο - δεν πιστεύω να με έχετε περάσει για υλίστρια...ΤΙ;; ΝΑΙ; καλά δεν πειράζει..:):). Είναι ένας αγαπημένος προορισμός στον οποίο δεν έχω καταφέρει ΑΚΟΜΑ να φτάσω...! Πιστεύω από αυτά που έχω διαβάσει - ακούσει - δει ότι εκεί χτυπάει η καρδιά της Ευρώπης. Και θέλω πολύ να αφουγκραστώ το σφυγμό της!! Να επισκεφθώ την Tate Modern ( έχει αναδρομική έκθεση του Paul Klee αυτό το διάστημα! ), να περπατήσω στις υπαίθριες αγορές, να παρακολουθήσω παράσταση στο Covent Garden, να φάω στο εστιατόριο του Jamie......



Για το τέλος άφησα κάτι πιο εφικτό από τα προηγούμενα.....ένα ζευγάρι κλασσικές μπλε σκούρες  γόβες!!! Θα μπορούσε να μου πει κάποιος... κι αν είναι Louboutin οι γόβες πόσο εφικτό το βρίσκεις;;;
Πφφφφφφφ! Εγώ μια χαρά ικανοποιημένη θα είμαι και με ένα ζευγάρι σαν αυτές από το ZARA !
Κι έτσι κλείνω τη wish list για φέτος....Δε με πειράζει αν δεν αποκτήσω όλα αυτά, αρκεί που τα έχω στο μυαλό μου και ελπίζω και - το κυριότερο - τα μοιράζομαι μαζί σας!!



Καλή προετοιμασία για τις γιορτές....! (τώρα που το σκέφτομαι χριστουγεννιάτικα γλυκάκια  φτιάχνετε;; Λέω στο επόμενο post να τα φτιάξουμε παρέα....)



Φιλιά!!!

y ❤️

Comments