It 's detox time: my minestrone recipe!

        
       


Νιώθουμε οι περισσότεροι τον τελευταίο καιρό χωρίς ενέργεια, διαρκώς νυσταγμένοι ή είναι η ιδέα μου; Έχω την εντύπωση ότι το παρακάναμε με τις κραιπάλες των γιορτών - άλλοι ήπιαμε πολύ, άλλοι φάγαμε πολύ, άλλοι και τα δύο (!).....Λοιπόν αποτοξίνωση τώρα!!!



Βέβαια άλλο να το λες κι άλλο να το πραγματοποιείς....Γιατί πείτε μου πώς μετά από τις λιχουδιές των προηγούμενων ημερών να αρκεστεί ο ουρανίσκος στα , υγιεινά μεν, αλλά ΑΝΟΣΤΑ φαγητά;;;;; Μην ανησυχείτε όμως....υπάρχει τρόπος! Ναι, ναι μπορούμε να τρώμε με ευχαρίστηση χωρίς να βουλιάζουμε τον εαυτό μας στις τοξίνες....


Τα αγαπημένα μου πιάτα για τις εποχές που αποφασίζω να αποτραβηχτώ λίγο από τις βλαβερές συνήθειες είναι οι σούπες. Νόστιμες, ζεστές και θρεπτικές, δίνουν την απαιτούμενη ενέργεια για να είμαστε δραστήριοι στις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν αυτή την εποχή. Ιδιαίτερα υγιεινές είναι οι σούπες μινεστρόνε...με πολλά φρέσκα λαχανικά και ελάχιστο ζυμαρικό, μας προσφέρουν μόνο ωφέλιμες ουσίες και γεύση!


Η παρακάτω συνταγή είναι ένα....απόσταγμα (!) από διάφορες συνταγές που έχω ακολουθήσει κατά καιρούς, από τις οποίες έχω κρατήσει ότι μου άρεσε κι έχω προσθέσει κάτι δικό μου...Πάμε να συγκεντρώσουμε τα υλικά;


  • 2 μέτριες πατάτες κομμένες σε κύβους
  • 4 κολοκυθάκια baby κομμένα σε ροδέλες
  • 4 μικρά καρότα ( ή δύο μεγάλα ) κομμένα  σε ροδέλες
  •  2 κλαράκια σέλερι κομμένα σε ροδέλες
  • 1 μαραθόριζα ( φινόκιο ) κομμένη σε δύο κομμάτια
  • 1 φλιτζάνι τσαγιού αρακάς κατεψυγμένος
  • 1 λίτρο ζωμός λαχανικών
  • 1 / 2 κουταλιά πάστα πράσινου κάρυ   ( σε ενημερωμένα μπαχαράδικα πχ. στο Μπαχάρ )
  • 1 / 2 φλιτζάνι τσαγιού μανέστρα ολικής άλεσης
  • 1 / 3 φλιτζάνι τσαγιού ελαιόλαδο
  • μισό ματσάκι άνηθος ψιλοκομμένος
  • χυμός από ένα λεμόνι μεγάλο
  • θαλασσινό αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι 
 Εκτέλεση : Σε μια μεγάλη κατσαρόλα ζεσταίνουμε τη μισή ποσότητα λαδιού σε μέτρια προς υψηλή θερμοκρασία και σοτάρουμε όλα τα λαχανικά εκτός από τις πατάτες, έως ότου λαδωθούν καλά και ο αρακάς ξεπαγώσει εντελώς. Στη συνέχεια προσθέτουμε το ζωμό και τις πατάτες και αλατοπιπερώνουμε - προσοχή στο πιπέρι γιατί η πάστα κάρυ... ΚΑΙΕΙ!!! Εάν χρειαστεί προσθέτουμε ζεστό νερό ώστε να καλύπτει τα λαχανικά και να τα υπερβαίνει για ένα δυό εκατοστά .  Αφού πάρει βράση η σούπα, χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία και σιγοβράζουμε για 30 περίπου λεπτά. Ελέγχουμε εάν τα λαχανικά έχουν μαλακώσει όσο επιθυμούμε και προσθέτουμε τη μανέστρα, το υπόλοιπο ελαιόλαδο και την πάστα κάρυ. Βράζουμε για ακόμη 10 λεπτά ανακατεύοντας προσεκτικά ώστε να μην κολλήσει η μανέστρα. Τέλος προσθέτουμε τον άνηθο και το χυμό λεμόνι, ανακατεύουμε με προσοχή και αποσύρουμε από τη φωτιά. Έτοιμη!!







Μπορείτε να τη μοιραστείτε περίπου τέσσερα άτομα και να τη συνοδεύσετε με φρυγανισμένο ψωμάκι ολικής ή πολύσπορα παξιμαδάκια...


Γενικώς  σε περιόδους αποτοξίνωσης αποφεύγω το λευκό αλεύρι, τα γαλακτοκομικά και τη ζάχαρη...με λίγη προσπάθεια και νόστιμες εναλλακτικές είναι εφικτό! Όσο για το αλκοόλ προσπαθώ επίσης να απέχω γενικώς αλλά ...τώρα που το σκέφτομαι...ένα ποτηράκι λευκό κρασί αραιά και που...:):) ................ποτέ δεν έβλαψε κανέναν!


Bon appetit!!!


y ❤️

Comments

  1. Πω πω! Πεντανόστιμο φαίνεται και ακούγεται. Θα προσπαθήσω να την κάνω κι εγώ.

    ReplyDelete

Post a Comment