Small talk....

       


Η αλήθεια είναι ότι δε μου είναι και τόσο εύκολο να ....μιλάω περί ανέμων και υδάτων....γενικότερα (!) αλλά θα προσπαθήσω...

Κι αυτό γιατί ένας από τους λόγους που έφτιαξα αυτό το blog εξ αρχής ήταν να υπερνικήσω αυτή τη φυσική μου κλίση προς τη ....συστολή και να επικοινωνήσω όπως ποτέ δεν είχα τολμήσει! Μέσα σε λίγους μήνες ( επτά για την ακρίβεια! ) έχω εισπράξει πολλά περισσότερα από όσα πίστευα και η καθημερινότητά μου έχει αποκτήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ένα διαφορετικό νόημα, ένα νόημα που έψαχνα καιρό! 

Θα μου πείτε ...τι σε χτύπησε μεσημεριάτικα και μας τα λες όλα αυτά;;;! Λοιπόν κάτι χτυπήθηκε κι αυτό δεν είμαι εγώ αλλά ο υπολογιστής μου...! Ο οποίος πήγε και κράσαρε ακριβώς τη στιγμή που είχα να ετοιμάσω τόσα όμορφα πράγματα...Γι αυτό και αποφάσισα να κάνω αυτό το post από το tablet, να σας δώσω μια μικρή ιδέα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει και...να φύγει επιτέλους η μικρή τσαντούλα από την αρχή της σελίδας....:):)

Οπότε...στα ΠΡΟΣΕΧΩΣ (!) θα σας παρουσιάσω με μια σειρά posts μερικά αγαπημένα μου καταςτήματα τα οποία θα μας μεταφέρουν στην εποχή της παλιάς Αθήνας που γνωρίζουμε μόνο από τον κινηματογράφο - θυμάστε την " Κάλπικη λίρα " ; Θα σας δείξω ένα ολοκαίνουριο γυναικείο περιοδικό εντελώς διαφορετικό από όλα όσα έχουμε συνηθίσει - μακάρι να υπήρχε κάτι αντίστοιχο και στην Ελλάδα...Τέλος θα ακολουθήσουμε μαζί μια απο τις πιο απλές αλλά και πιο δημιουργικές συνταγές που έχω εκτελέσει...όπου γέλασα πολύ...!

Όλα αυτά ελπίζω, υπολογιστή επιτρέποντος, να τα δούμε μαζί πολύ σύντομα...

Πολλά πολλά φιλιά!

❤️

υ.γ. : το χρώμα στα χειλάκια στη ζωγραφιά είναι το νέο αγαπημένο για την άνοιξη και το καλοκαίρι που μας έρχεται ;)





Comments

  1. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ.....
    manto

    ReplyDelete
  2. 1o) βρε μην ψάχνεις το νόημα, δίπλα σου το έχεις!!!(για τον κουμπάρο αφιερωμένο!!!!!!)
    2ο) Μάλλον επιδημία έχουν οι υπολογιστές διότι και ο δικός μου πέρασε μια ίωση...
    3ο) Πολύ ωραίες ιδέες κουμπάρα!!!
    ΣΟΦΙΑ

    ReplyDelete
  3. Ας ελπίσουμε ότι δε θα περιμένουμε για πολύ....
    Φιλιά πολλά φίλες μου!
    y ❤️

    ReplyDelete
  4. ουουου περαστικά του!
    Περιμένουμε τα νεότερα!
    http://catswalldrobe.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Post a Comment